Poziom Standard (4-5 lat)

Teddy Eddy Poziom Standard (4-5 lat)

  • Poziom: początkujący, kontynuujący
  • Wiek: 4-5 lat
  • Zajęcia: 2 x 35min./tydzień
  • 30 tygodni zajęć
  • grupy: do 10 dzieci
  • platforma edukacyjna Plac Zabaw

Co zawiera zestaw kursanta Teddy Eddie STANDARD?

  • podręcznik
  • poradnik dla rodziców
  • płytę CD z nagraniami
  • dostęp do materiałów deDOMO
  • dostęp do aplikacji Plac Zabaw online
  • sekretną książeczkę
  • teczkę z rączką
  • dyplom oraz upominek na zakończenie kursu

Kurs Teddy Eddie Standard jest kursem przeznaczonym dla czterolatków i pięciolatków. Dzieci spotykają się na zajęciach 2 razy w tygodniu, dzięki czemu częściej mają okazję częściej obcować z językiem angielskim. Na naszych zajęciach dzieci zanurzają się w języku angielskim. Oznacza to, że od samego początku lektor pracuje z dziećmi wyłącznie po angielsku. Dużo gestykulujemy, wygłupiamy się, a Miś Teddy Eddie obecny na zajęciach często pokazuje dzieciom co robić. Dzięki temu dzieci uczą się języka nie przez bezpośrednie tłumaczenie na język poslki  ale doświadczają języka angielskiego w kontekście. Oczywiście w momentach trudnych dla dziecka nie zostaje ono pozostawione w niepewności, a lektor na każdym etapie nauki  upewnia się, czy wszystko jest zrozumiałe.
Nasi kursanci otrzymują podręczniki z całym materiałem z kursu, natomiast na zajęciach jest on używany sporadycznie – do przeprowadzenia poszczególnych gier.  Zajęcia mają na celu głównie dobrą zabawę, rozkochanie dzieci w języku angielskim, który  jest naszym narzędziem komunikacji niezbędnym do gier i zabaw językowych.
Nauka na poziomie  STANDARD  może trwać 2 lata. Co roku zmienia się podręcznik, a więc również zamienia się całkowicie zakres przerabianego materiału. 

Po kursie Teddy Eddie Standard dziecko zacznie używać pełnych zdań w języku angielskim. Osłucha się z prawidłową melodią języka i nabierze dobrych gramatycznych nawyków. Będzie ono prowadzić swoje pierwsze rozmowy, będzie odgrywać scenki i bajeczki. Już na tym etapie będzie potrafiło nawet prowadzić grę w języku obcym, a to wszystko dzięki kilkuset słówkom poznanym w zdaniach i różnych kontekstach.

Rodzice często zastanawiają się od jakiego wieku nauka języka obcego ma sens. My uważamy, że im wcześniej tym lepiej!

Aby dowiedzieć się więcej zapraszamy do zapoznania się z artykułem na stronie EduBears

Rodzice zadają nam często pytanie, czy czeka ich praca w domu z dzieckiem. 

Nasza praca, czyli zabawy językowe na zajęciach, powinny być wzmacniane również aktywnościami językowymi w domu. Jest to niezwykle ważne, szczególnie w wieku,  kiedy dzieci naprawdę chłoną naukę języka obcego. Dopóki utrzymamy tę “naukę” na poziomie zabawy i wygłupów, to dzieci same będą się garnąć do gier, piosenek i bajeczek. Wykazanie zainteresowania kursem językowym i przerabianym przez nas materiałem będzie motywowało dzieci do pokazywania innym umiejętności, które zdobyły.
Będziecie Państwo dumni z umiejętności swoich dzieci i pamiętajcie, żeby ich nie zniechęcać. Nie polecamy przepytywania dziecka z poznanych słówek albo zabawy w tłumaczenie zdań. Może to prowadzić do rozczarowania i rozdrażnienia. Zamiast tego proponujemy przejrzeć z dzieckiem podręcznik i spytać o poszczególne elementy (najlepiej w języku obcym – what’s this? where is..).  Możecie spytać o to, w jaki sposób bawiliście się z Teacher Pauliną/Anią na zajęciach. To jest sposób na wzmocnienie wiedzy i chęci dziecka, bez ryzyka stresu związanego z odpytywaniem. Takie podejście wzmacnia więzi, ponieważ dziecko dzieli się z Rodzicem swoimi przeżyciami i niejednokrotnie zamienia się w małego nauczyciela.

Polecamy artykuł: O co pytać dzieci po zajęciach?

Zatem zapraszamy na wspólną przygodę!